Imperator dokonał żywota. Prawo stanowi, że jeśli żyje więcej niż jeden następca tronu, musi odbyć się Wojna Lunarna, aby ustalić, kto będzie nowym władcą Imperium.

Wojna Lunarna trwa 29 dni, 12 godzin, 44 minuty i 3 sekundy – jeden pełen cykl księżycowy dawno zapomnianej planety Ziemia.

Teatrem działań wojennych jest specjalnie wydzielony, niezamieszkany sektor położony na rubieżach Imperium. Antyczne, automatyczne fabryki i stocznie zostają uruchomione pierwszy raz od dziesięcioleci. O sukcesji zadecyduje spryt, umiejętności, odwaga dowódców Flot i strategiczne rozmieszczenie sił.

Niechaj wygra najlepszy, niech ciała pokonanych spoczną u stóp jego tronu a imperialna korona przyozdobi zwycięską głowę!

Lunation jest grą o wysokiej negatywnej interakcji pomiędzy graczami z elementami area control. Podczas siedmiu tur gracze eksplorują przestrzeń, zdobywają Systemy, budują Floty i rekrutują Postacie po to by zmiażdżyć przeciwników pozyskanymi zasobami i czystą siłą militarną.

Autor mechaniki gry: Albert Rakowski

Gracz od 1997, Albert Rakowski jest naszym głównym twórcą gier. Autor kilku angielskojęzycznych podręczników i suplementów do gier fabularnych, opublikowanych w formie cyfrowej. Obecnie próbuje swoich sił na polu gier planszowych.

Ilustracje i projekt graficzny: Jakub Skrzypkowski

Rocznik 93. Grafik, projektant i ilustrator. Przyszły absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku na kierunku Grafika Projektowa. Jako projektant skupia się przede wszystkim na aspekcie wygody użytkowania produktu zachowując przy tym wysmakowanie i atrakcyjność wizualną.